• logo
  • osnovna stranica
  • Osnovni sud u Derventi

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Pravilnik o postupku nabavke roba , usluga ili radova putem direktonog Sporazuma

    03.07.2008.

    OSNOVNI  SUD  U  DERVENTI
    Broj 084 0 SU 06 000 610
    Derventa,dana 14.08.2006.godine

    Na osnovu člana 30 stav 1 Zakona o sudovima Republike Srpske(Službeni glasnik Republike Srpske broj 111/04 i 109/05),člana 47 Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine(Službeni glasnik Bosne i Hercegovine broj 40/04,19/05,52/05,(/06 i 24/06),te člana 1 stav 2 Pravilnika o postupku direktnog sporazuma (Sl.glasnik Bosne i Hercegovine br. 53/06),predsjednik Osnovnog suda u Derventi 14.08.2006.godine donio je


    PRAVILNIK
    O POSTUPKU NABAVKE ROBA,USLUGA ILI RADOVA PUTEM DIREKTNOG SPORAZUMA

     

    I Osnovne odredbe

    Član 1

    Ovim Pravilnikom se u skladu sa Zakonom uređuje priprema i vođenje postupka nabavke roba , usluga ili radova putem direktonog Sporazuma za potrebe rada Osnovnog suda u Derventi ( u daljem tekstu Sud ) , kao i osnivanje i nadležnosti Komisije za nabavke u Sudu.

    Član 2

    Direktnim Sporazumom može se vršiti nabavka roba, usluga ili radova ako je predhodno vrijednost te nabavke procjenjena na iznos koji je jednak ili manji od 3.000,00 KM .

     

    II  Postupak procjene vrijednosti nabavke

    Član 3

    Postupku donošenja odluke o nabavci putem direktnog Sporazuma predhodi procjena vrijednosti nabavke o čemu odluku donosi Predsjednik suda na osnovu ukazane potrebe za nabavkom roba, usluga ili radova.

    Odluku iz predhodnog stava Predsjednik suda saopštava šefu računovodstva suda usmenim putem.

    Član 4

    Nakon saopštavanja odluke iz predhodnog člana pristupa se procjeni vrijednosti nabavke .

    Procjenu vrijednosti nabavke vrši Šef računovodstva suda ( u daljem tekstu ovlašteno lice).

      Član 5

    Procjenu vrijednosti nabavke ovlašteno lice dužno je zasnivati na istraživanju tržišta roba,usluga ili radova koji se nabavljaju za potrebe rada suda .

    Radnje istraživanja tržišta ovlašteno lice vrši tako što se o cijenama obavještava telefonskim putem ili neposrednim odlaskom kod dobavljača koji se u skladu s Zakonom na tržištu bavi prodajom roba, usluga ili radova koji su predmet nabavke.

    U obavljanju poslova iz predhodnog stava ovlašteno lice može angažovati i ostale radnike zaposlene u Odjeljenju za računovodstvene i administrativno-tehničke i pomoćne poslove ovog suda.

    Član 6

    Radi racionalnog i ekonomičnog trošenja budžetskih sredstava suda ovlašteno lice istraživanje tržišta u smislu predhodnog člana vrši kod važećeg broja dobavljača ( najmanje 3 dobavljača).

    Član 7

    Izuzetno od odredbi članova 5 i 6 ovog Pravilnika procjena vrijednosti nabavke može se zasnivati na predhodno urađenim istraživanjima tržišta ukoliko ta istraživanja u svakom konkretnom slučaju nisu starija od 60 dana .

    U slučaju iz prednodnog stava a radi obezbjeđenja racionalnog i ekonomičnog trošenja budžetskih sredstava suda predhodno urađena istraživanja moraju obuhvatiti cijene roba usluga ili radova više dobavljača.

    Ako istraživanje iz predhodnog stava ne obuhvataju cijene više dobavljača mora se obaviti novo istraživanje tržišta na način određen u čl 5 i 6 ovog Pravilnika.

    Član 8

    Nakon što obavi istraživanje ovlašteno lice dostavlja Komisiji za nabavke u sudu ( u daljem tekstru Komisija) pisan izvještaj koji sadrži sve rezultate istraživanja tržišta ( cijenu i kvalitet), procjenjenu vrijednost nabavke zasnovanu na rezultatima istraživanja tržišta kao i prijedlog najpovoljnijeg dobavljača kome treba uputiti poziv za dostavljanje prijedloga cijene ili poziv za dostavljanje ponude .

    U davanju prijedloga iz predhodnog stava ovlašteno lice ne smije diskriminisati ili favorizovati bilo kojeg dobavljača već se mora rukovoditi isključivo rezultatima istraživanja koji se odnose na cijenu i kvalitet roba , usluga ili radova kao i racionalnim i ekonomičnim trošenjem budžetskih sredstava suda.

    Prijedlog najpovoljnijeg ponuđača koje je dalo ovlašteno lice ne obavezuje Komisiju ukoliko ona na osnovu rezultata istraživanja tržišta iz stava 1 ovog člana utvrdi da postoji povoljniji dobavljač od onog koje je predložilo ovlašteno lice.                                                                     

    Član 9


    Komisija iz predhodnog člana sastoji se od predsjednika komisije i dva člana.

    Predsjednik i članovi komisije imaju zamjenike koji ih zamjenjuju u radu u slučajevima njihove odsutnosti s posla ili spriječenostiza rad .

    Član 10

    Predsjednika i članove komisije kao i njihove zamjenike imenuje Predsjednik suda na vrijeme od godinu dana uz mogućnost njihovog ponovnog imenovanja nakon isteka perioda na koji su imenovani.

    Lica iz predhodnog stava mogu biti razriješena dužnosti u Komisiji i u toku trajanja mandata o čemu odluku donosi Predsjednik suda.

    U slučaju iz predhodnog stava Predsjednik suda imenuje nova lica u Komisiji.

    U Komisiju mogu biti imenovani stručni saradnici i radnici suda.

    Član 11

    Komisija imenovana u skladu s članovima 9 i 10 ovog Pravilnika nadležna je da sprovodi i druge postupke javne nabavke roba, usluga i ili radova za potrebe suda u slučajevima i na način propisan Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i podzakonskim aktima donesenim na osnovu tog Zakona.

     

    III Postupak nakon procjene vrijednosti nabavke

    Član 12

    Nakon što razmotri izvještaj iz predhodnog člana Komisija donosi odluku o tom  da od najpovoljnijeg dobavljača zatraži prijedlog cijene ili dostavljanje ponude.

    Prilikom donošenja Odluke iz predhodnog stava Komisija ne smije diskriminisati ili favorizovati bilo kog dobavljača već se mora rukovoditi isključivo rezultatima istraživanja koji se odnose na cijenu i kvalitet roba, usluga ili radova kao i racionalnim i ekonomičnim trošenjem budžetskih sredstava suda.

    Član 13

    U donošenju Odluke iz predhodnog člana Komisija je dužna voditi računa o ograničenju iz člana 2 ovog Pravilnika.

                                                                          
    Član 14

    Nakon donošenja odluke iz predhodnog člana Komisija dobavljaču upućuje Zahtjev za dostavljanje prijedloga cijene ili ponudu.

    Zahtjev iz predhodnog stava obuhvata detaljan opis roba, usluga ili radova koji se traže uključujući i one faktore koji se odnose na količinu , kvalitet, tehnički opis, estetske i funkcionalne zahtjeve, mjesto i rok isporuke kao i druge faktore primjerne nabavci.

    U zahtjevu će komisija zatražiti od dobavljača da ih obavjesti da li ponuđena cijena može biti predmet pregovaranja u pravcu njenog smanjenja.

    Član 15

    Kada zatraži prijedlog cijene i li ponude Komisija dobavljaču ostavlja dovoljno vremena koje ne može biti kraće od 7 dana da pripremi prijedlog cijene ili ponudu.

    U zahtjevu Komisije dobavljač će obavjestiti da će ukoliko u ostavljenom roku ne dostavi prijedlog cijene ili ponudu od drugog najpovoljnijeg dobavljača biti zatraženo da to učini i da njegov eventualni prijedlog ili ponudu koju dostavi nakon isteka ostavljenog roka neće biti uzeti u razmatranje .

    Član 16

    U slučaju da Komisija nakon isteka vremena koje je ostavila za dostavljanje prijedloga cijene ili ponude ne dobije od dobavljača taj prijedlog ili ponudu uputiće odgovarajući Zahtjev narednom dobavljaču koji prema izvještaju o istraživanju ima najpovoljniju cijenu i kvalitet roba, usluga ili radova koji su predmet nabavke.

    Član 17

    Kada dobavljač u ostavljenom roku dostavi svoj prijedlog ili ponudu Komisija će postupiti na način određen u narednim tačkama:

    a)Ako je dobavljač ostavio mogućnost pregovaranja o cijeni u pravcu njenog smanjenja Komisija odnosno njen predsjednik , član ili zamjenik ako je od Komisije za to ovlašten pristupa pregovarima s dobavljačem o smanjenju cijene,

    b)Ako ti pregovori uspiju Komisija novi prijedlog ili ponudu dobavljača koji sadrži konačnu cijenu zajedno sa svojim mišljenjem o prihvatljivosti takvog prijedloga ili ponude dostavlja predsjedniku suda.

    c)Ako u toku pregovora sa dobavljačem ne dođe do smanjena cijene Komisija prvobitni prijedlog ili ponudu dobavljača zajedno sa svojim mišljenjem o njihovoj prihvatljivosti dostavlja Predsjedniku suda,

                                                              

    d)Ako dobavljač u prijedlogu ili ponudi ne ostavi mogućnost pregovaranja o cijeni u pravcu njenog smanjenja Komisija takav prijedlog ili ponudu zajendo sa svojim mišljenjem o tome da se radi o najpovoljnijem prijedlogu odnosno ponudi dostavlja predsjedniku suda.

    Član 18

    Ako u slučajevima iz tačke c i d predhodnog člana dobavljač poveća svoju prvobitno predloženu ili ponuđenu cijenu ili ona i iz drugih razloga postane neprihvatljiva Komisija ga pismenim putem obavještava o neprihvatljivosti takve cijene te se obraća drugom najpovoljnijem dobavljaču da dostavi prijedlog cijene ili ponude.

    U slučaju iz predhodnog stava Komisija u postupku sa drugim najpovoljnijim dobavljačem postupa shodno članovima 12 do 17 ovog Pravilnika.

    IV.Donošenje odluke o direktnom sporazumu .

    Član 19

    Kada u slučajevima iz člana 17  tačka b do d ovog Pravilnika predsjednik suda dobije od Komisije mišljenje o prihvatljivosti prijedloga odnosno ponude dobavljača donosi odluku o nabavci putem direktnog Sporazuma.

    Odluka iz predhodnog stava donosi se u pisanom obliku i sadrži.

    a)- naznačenje da će se nabavka roba, usluga ili radova u konkretnom slučaju izvršiti putem direktnog Sporazuma,

    b)- Naznačenje dobavljača koga je predložila Komisija,

    c)- Naznačenje da će se na osnovu ove Odluke sa tim dobavljačem zaključiti pisani Ugovor o nabavci.

    Član 20

    Nakon donošenja Odluke iz predhodnog člana može se pristupiti zaključenju Ugovora o nabacvci s izabranim dobavljačem kao i realizaciji tog ugovora.

    V Postupak po prigovoru   

                                                      
                                                                          
    Član 21

    Protiv akta i radnji Komisije kao i protiv Odluke o nabavci putem direktnog Sporazuma  može se izjaviti prigovor .

    O prigovoru iz predhodnog stava odlučuje Predsjednik suda.

    Član 22

    Na postupak i rokove za podnošenje i razmatranje prigovora kao i na subjekte koji mogu izjaviti taj prigovor primjenjuju se odredbe članova 50 i 51 Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.

     

    VI Završne odredbe .

    Član 23

    Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

     

     

                                                                       Predsjednik suda

                                                                           Zijad Grbić

    Prikazana vijest je na:
    Povratak na vrh

    Pravilnik o postupku nabavke roba , usluga ili radova putem direktonog Sporazuma

    03.07.2008.

    OSNOVNI  SUD  U  DERVENTI
    Broj 084 0 SU 06 000 610
    Derventa,dana 14.08.2006.godine

    Na osnovu člana 30 stav 1 Zakona o sudovima Republike Srpske(Službeni glasnik Republike Srpske broj 111/04 i 109/05),člana 47 Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine(Službeni glasnik Bosne i Hercegovine broj 40/04,19/05,52/05,(/06 i 24/06),te člana 1 stav 2 Pravilnika o postupku direktnog sporazuma (Sl.glasnik Bosne i Hercegovine br. 53/06),predsjednik Osnovnog suda u Derventi 14.08.2006.godine donio je


    PRAVILNIK
    O POSTUPKU NABAVKE ROBA,USLUGA ILI RADOVA PUTEM DIREKTNOG SPORAZUMA

     

    I Osnovne odredbe

    Član 1

    Ovim Pravilnikom se u skladu sa Zakonom uređuje priprema i vođenje postupka nabavke roba , usluga ili radova putem direktonog Sporazuma za potrebe rada Osnovnog suda u Derventi ( u daljem tekstu Sud ) , kao i osnivanje i nadležnosti Komisije za nabavke u Sudu.

    Član 2

    Direktnim Sporazumom može se vršiti nabavka roba, usluga ili radova ako je predhodno vrijednost te nabavke procjenjena na iznos koji je jednak ili manji od 3.000,00 KM .

     

    II  Postupak procjene vrijednosti nabavke

    Član 3

    Postupku donošenja odluke o nabavci putem direktnog Sporazuma predhodi procjena vrijednosti nabavke o čemu odluku donosi Predsjednik suda na osnovu ukazane potrebe za nabavkom roba, usluga ili radova.

    Odluku iz predhodnog stava Predsjednik suda saopštava šefu računovodstva suda usmenim putem.

    Član 4

    Nakon saopštavanja odluke iz predhodnog člana pristupa se procjeni vrijednosti nabavke .

    Procjenu vrijednosti nabavke vrši Šef računovodstva suda ( u daljem tekstu ovlašteno lice).

      Član 5

    Procjenu vrijednosti nabavke ovlašteno lice dužno je zasnivati na istraživanju tržišta roba,usluga ili radova koji se nabavljaju za potrebe rada suda .

    Radnje istraživanja tržišta ovlašteno lice vrši tako što se o cijenama obavještava telefonskim putem ili neposrednim odlaskom kod dobavljača koji se u skladu s Zakonom na tržištu bavi prodajom roba, usluga ili radova koji su predmet nabavke.

    U obavljanju poslova iz predhodnog stava ovlašteno lice može angažovati i ostale radnike zaposlene u Odjeljenju za računovodstvene i administrativno-tehničke i pomoćne poslove ovog suda.

    Član 6

    Radi racionalnog i ekonomičnog trošenja budžetskih sredstava suda ovlašteno lice istraživanje tržišta u smislu predhodnog člana vrši kod važećeg broja dobavljača ( najmanje 3 dobavljača).

    Član 7

    Izuzetno od odredbi članova 5 i 6 ovog Pravilnika procjena vrijednosti nabavke može se zasnivati na predhodno urađenim istraživanjima tržišta ukoliko ta istraživanja u svakom konkretnom slučaju nisu starija od 60 dana .

    U slučaju iz prednodnog stava a radi obezbjeđenja racionalnog i ekonomičnog trošenja budžetskih sredstava suda predhodno urađena istraživanja moraju obuhvatiti cijene roba usluga ili radova više dobavljača.

    Ako istraživanje iz predhodnog stava ne obuhvataju cijene više dobavljača mora se obaviti novo istraživanje tržišta na način određen u čl 5 i 6 ovog Pravilnika.

    Član 8

    Nakon što obavi istraživanje ovlašteno lice dostavlja Komisiji za nabavke u sudu ( u daljem tekstru Komisija) pisan izvještaj koji sadrži sve rezultate istraživanja tržišta ( cijenu i kvalitet), procjenjenu vrijednost nabavke zasnovanu na rezultatima istraživanja tržišta kao i prijedlog najpovoljnijeg dobavljača kome treba uputiti poziv za dostavljanje prijedloga cijene ili poziv za dostavljanje ponude .

    U davanju prijedloga iz predhodnog stava ovlašteno lice ne smije diskriminisati ili favorizovati bilo kojeg dobavljača već se mora rukovoditi isključivo rezultatima istraživanja koji se odnose na cijenu i kvalitet roba , usluga ili radova kao i racionalnim i ekonomičnim trošenjem budžetskih sredstava suda.

    Prijedlog najpovoljnijeg ponuđača koje je dalo ovlašteno lice ne obavezuje Komisiju ukoliko ona na osnovu rezultata istraživanja tržišta iz stava 1 ovog člana utvrdi da postoji povoljniji dobavljač od onog koje je predložilo ovlašteno lice.                                                                     

    Član 9


    Komisija iz predhodnog člana sastoji se od predsjednika komisije i dva člana.

    Predsjednik i članovi komisije imaju zamjenike koji ih zamjenjuju u radu u slučajevima njihove odsutnosti s posla ili spriječenostiza rad .

    Član 10

    Predsjednika i članove komisije kao i njihove zamjenike imenuje Predsjednik suda na vrijeme od godinu dana uz mogućnost njihovog ponovnog imenovanja nakon isteka perioda na koji su imenovani.

    Lica iz predhodnog stava mogu biti razriješena dužnosti u Komisiji i u toku trajanja mandata o čemu odluku donosi Predsjednik suda.

    U slučaju iz predhodnog stava Predsjednik suda imenuje nova lica u Komisiji.

    U Komisiju mogu biti imenovani stručni saradnici i radnici suda.

    Član 11

    Komisija imenovana u skladu s članovima 9 i 10 ovog Pravilnika nadležna je da sprovodi i druge postupke javne nabavke roba, usluga i ili radova za potrebe suda u slučajevima i na način propisan Zakonom o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i podzakonskim aktima donesenim na osnovu tog Zakona.

     

    III Postupak nakon procjene vrijednosti nabavke

    Član 12

    Nakon što razmotri izvještaj iz predhodnog člana Komisija donosi odluku o tom  da od najpovoljnijeg dobavljača zatraži prijedlog cijene ili dostavljanje ponude.

    Prilikom donošenja Odluke iz predhodnog stava Komisija ne smije diskriminisati ili favorizovati bilo kog dobavljača već se mora rukovoditi isključivo rezultatima istraživanja koji se odnose na cijenu i kvalitet roba, usluga ili radova kao i racionalnim i ekonomičnim trošenjem budžetskih sredstava suda.

    Član 13

    U donošenju Odluke iz predhodnog člana Komisija je dužna voditi računa o ograničenju iz člana 2 ovog Pravilnika.

                                                                          
    Član 14

    Nakon donošenja odluke iz predhodnog člana Komisija dobavljaču upućuje Zahtjev za dostavljanje prijedloga cijene ili ponudu.

    Zahtjev iz predhodnog stava obuhvata detaljan opis roba, usluga ili radova koji se traže uključujući i one faktore koji se odnose na količinu , kvalitet, tehnički opis, estetske i funkcionalne zahtjeve, mjesto i rok isporuke kao i druge faktore primjerne nabavci.

    U zahtjevu će komisija zatražiti od dobavljača da ih obavjesti da li ponuđena cijena može biti predmet pregovaranja u pravcu njenog smanjenja.

    Član 15

    Kada zatraži prijedlog cijene i li ponude Komisija dobavljaču ostavlja dovoljno vremena koje ne može biti kraće od 7 dana da pripremi prijedlog cijene ili ponudu.

    U zahtjevu Komisije dobavljač će obavjestiti da će ukoliko u ostavljenom roku ne dostavi prijedlog cijene ili ponudu od drugog najpovoljnijeg dobavljača biti zatraženo da to učini i da njegov eventualni prijedlog ili ponudu koju dostavi nakon isteka ostavljenog roka neće biti uzeti u razmatranje .

    Član 16

    U slučaju da Komisija nakon isteka vremena koje je ostavila za dostavljanje prijedloga cijene ili ponude ne dobije od dobavljača taj prijedlog ili ponudu uputiće odgovarajući Zahtjev narednom dobavljaču koji prema izvještaju o istraživanju ima najpovoljniju cijenu i kvalitet roba, usluga ili radova koji su predmet nabavke.

    Član 17

    Kada dobavljač u ostavljenom roku dostavi svoj prijedlog ili ponudu Komisija će postupiti na način određen u narednim tačkama:

    a)Ako je dobavljač ostavio mogućnost pregovaranja o cijeni u pravcu njenog smanjenja Komisija odnosno njen predsjednik , član ili zamjenik ako je od Komisije za to ovlašten pristupa pregovarima s dobavljačem o smanjenju cijene,

    b)Ako ti pregovori uspiju Komisija novi prijedlog ili ponudu dobavljača koji sadrži konačnu cijenu zajedno sa svojim mišljenjem o prihvatljivosti takvog prijedloga ili ponude dostavlja predsjedniku suda.

    c)Ako u toku pregovora sa dobavljačem ne dođe do smanjena cijene Komisija prvobitni prijedlog ili ponudu dobavljača zajedno sa svojim mišljenjem o njihovoj prihvatljivosti dostavlja Predsjedniku suda,

                                                              

    d)Ako dobavljač u prijedlogu ili ponudi ne ostavi mogućnost pregovaranja o cijeni u pravcu njenog smanjenja Komisija takav prijedlog ili ponudu zajendo sa svojim mišljenjem o tome da se radi o najpovoljnijem prijedlogu odnosno ponudi dostavlja predsjedniku suda.

    Član 18

    Ako u slučajevima iz tačke c i d predhodnog člana dobavljač poveća svoju prvobitno predloženu ili ponuđenu cijenu ili ona i iz drugih razloga postane neprihvatljiva Komisija ga pismenim putem obavještava o neprihvatljivosti takve cijene te se obraća drugom najpovoljnijem dobavljaču da dostavi prijedlog cijene ili ponude.

    U slučaju iz predhodnog stava Komisija u postupku sa drugim najpovoljnijim dobavljačem postupa shodno članovima 12 do 17 ovog Pravilnika.

    IV.Donošenje odluke o direktnom sporazumu .

    Član 19

    Kada u slučajevima iz člana 17  tačka b do d ovog Pravilnika predsjednik suda dobije od Komisije mišljenje o prihvatljivosti prijedloga odnosno ponude dobavljača donosi odluku o nabavci putem direktnog Sporazuma.

    Odluka iz predhodnog stava donosi se u pisanom obliku i sadrži.

    a)- naznačenje da će se nabavka roba, usluga ili radova u konkretnom slučaju izvršiti putem direktnog Sporazuma,

    b)- Naznačenje dobavljača koga je predložila Komisija,

    c)- Naznačenje da će se na osnovu ove Odluke sa tim dobavljačem zaključiti pisani Ugovor o nabavci.

    Član 20

    Nakon donošenja Odluke iz predhodnog člana može se pristupiti zaključenju Ugovora o nabacvci s izabranim dobavljačem kao i realizaciji tog ugovora.

    V Postupak po prigovoru   

                                                      
                                                                          
    Član 21

    Protiv akta i radnji Komisije kao i protiv Odluke o nabavci putem direktnog Sporazuma  može se izjaviti prigovor .

    O prigovoru iz predhodnog stava odlučuje Predsjednik suda.

    Član 22

    Na postupak i rokove za podnošenje i razmatranje prigovora kao i na subjekte koji mogu izjaviti taj prigovor primjenjuju se odredbe članova 50 i 51 Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine.

     

    VI Završne odredbe .

    Član 23

    Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

     

     

                                                                       Predsjednik suda

                                                                           Zijad Grbić