Šta je potrebno za pokretanje postupka likvidacije?
ŠTA JE POTREBNO ZA POKRETANJE POSTUPKA LIKVIDACIJE?
Dokumenti koji su potrebni da bi se pokrenuo postupak likvidacije nad pravnim licem pred Okružnim privrednim sudom u Prijedoru:
1. Prijedlog za pokretanje postupka likvidacije ovjeren i potpisan od strane pravnog lica i njenog zakonskog zastupnika
2. Odluka o prestanku rada pravnog lica ovjerena kod notara ili odluka o prestanku rada kao notarska isprava ako ima više osnivača pravnog lica
3. Rješenje o registraciji pravnog lica (sa svim obrascima ako nije elektronski unesen u sudski registar pravnih subjekata) – aktuelni izvod iz sudskog registra
4. Bilans stanja i uspjeha pravnog lica (posljednji završni račun)
5. Potvrde komercijalnih banaka o stanju računa pravnog lica
6. Potvrda Uprave za indirektno oporezivanje BiH o plaćenim obavezama indirektnih poreza
7. Potvrda Poreske uprave Republike Srpske o plaćenim poreskim obavezama
8. Tačna adresa na koju se dostavljaju pismena
9. Kontakt telefon osobe sa kojom će likvidator imati kontakt
10. Dokaz o uplati takse za pokretanje postupka likvidacije u iznosu od 100,00 KM, na žiro račun broj: 562-099-00000556-87 REPUBLIČKI JAVNI PRIHODI – TAKSE, vrsta prihoda 722211, budžetska organizacija 1090001, opština 074.
NAPOMENA: Sve ove potrebne dokumente pokretač postupka je dužan dostaviti u dva primjerka sudu, putem pošte na adresu: Okružni privredni sud u Prijedoru, Ul. Zanatska 20, ili lično u pisarnici suda.
Uplata takse ne odnosi se na troškove vođenja postupka koji se plaćaju na depozitni račun suda po rješenju sudije.